Regulamin serwisu internetowego www.bezsmug.pl
I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
-
Klient – (1)osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym jeśli ta osoba nie ukończyła 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także (2) osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać z Serwisu.
-
Konsument – Klient który dokonuje z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej w bezpośredni sposób z jego działalnością zawodową lub gospodarczą.
-
Newsletter – informacja handlowa przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Usługodawcy udostępniana przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu.
-
Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
-
Rezerwacja – oświadczenie woli Klienta, składane za pośrednictwem Serwisu, w tym za pośrednictwem połączenia telefonicznego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży w oznaczonym czasie i miejscu.
-
Serwis – ogół funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę w domenie bezsmug.pl.
-
Kalendarz Rezerwacji – funkcjonalność Serwisu, za pośrednictwem której można złożyć Rezerwację (zarezerwować wybraną usługę w oznaczonym czasie i miejscu).
-
Strona – Usługodawca i Klient, o ile Regulamin nie stanowi inaczej.
-
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
-
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży usług w rozumieniu ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm)., zawierana pomiędzy Usługodawcą, a Klientem bez korzystania ze środków porozumiewania się na odległość w miejscu wykonania usługi wskazanym przez klienta podczas dokonywania rezerwacji.
-
Usługodawca – P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien, ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620
-
Formularz kontaktowy – formularz umożliwiający Klientowi kontakt z Usługodawcą dostępny pod adresem https://www.bezsmug.pl/formularz-kontaktowy/
-
Funkcjonalność – zdolność Treści cyfrowej do pełnienia swojej funkcji z uwzględnieniem jej przeznaczenia.
-
Wypożyczalnia, Wynajmujący – P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien, ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620 świadcząc usługi najmu
-
Najemca- Klient zawierający umowę o najem z Wypożyczalnią
II. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Serwisu. Serwis umożliwia Klientom:
-
informowanie o oferowanych usługach oraz obowiązującym cenniku przez P.H.U Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620
-
dokonywanie Rezerwacji przez Klienta
-
komunikację dotyczącą Usług z P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620
-
zarządzanie danymi osobowymi podanymi w trakcie składania rezerwacji – edycja odbywa się po kliknięciu w link (odesłanie internetowe do Serwisu) otrzymany w wiadomości e-mail lub sms z potwierdzeniem Rezerwacji),
-
powiadamianie o statusie Rezerwacji (poprzez wiadomości e-mail lub SMS),
-
kontrolowanie i zarządzanie Rezerwacjami – edycja danych odbywa się po kliknięciu w link (odesłanie internetowe do Serwisu) otrzymany w wiadomości e-mail lub sms z potwierdzeniem Rezerwacji),
-
-
Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługujących Konsumentom na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.). oraz ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm).
-
Regulamin obowiązuje również Klientów, którzy Rezerwacji dokonali korzystając z obsługi telefonicznej. Klienci tacy otrzymają wszelkie informacje oraz dostęp do Regulaminu tak jak Klienci Serwisu.
-
Korzystanie przez Klienta Serwisu poprzez połączenie telefoniczne związane jest z koniecznością poniesienia przez Klienta kosztów połączenia. Opłaty za koszty połączenia nie są pobierane przez Usługodawcę, ale przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu Ustawy z 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)., z których korzysta Klient. Koszt połączeń naliczany jest według taryf operatora usług telekomunikacyjnych, z których korzysta Klient. Opłata dla Klienta za połączenie z numerem telefonicznym udostępnianym przez Usługodawcę do kontaktu z Klientem, w tym w celu składania Rezerwacji nie jest wyższa niż opłata za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług telekomunikacyjnych, z którego korzysta Klient, w szczególności nie są to tzw. numery premium.
-
O ile inne postanowienia Regulaminu nie stanowią inaczej, prawa wyłączne do treści udostępnianych w Serwisie, w szczególności prawa autorskie, oznaczenia Serwisu, znaki towarowe Usługodawcy oraz inne prawa własności intelektualnej podlegają ochronie prawnej i przysługują ich właścicielom, Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Korzystanie z wszelkich treści udostępnianych w Serwisie, w szczególności ich powielanie i rozpowszechnianie, dozwolone jest jedynie w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności w ramach dozwolonego użytku osobistego.
-
Klienci mogą w każdym czasie, bez ponoszenia kosztów uzyskać dostęp do Regulaminu za pośrednictwem linku (odesłania internetowego) zamieszczonego na stronie Serwisu oraz sporządzić jego wydruk.
III. Warunki techniczne
-
Korzystanie z Serwisu możliwe jest jeśli system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient spełnia następujące, minimalne wymagania techniczne:
-
Urządzenie (komputer, laptop, tablet, smartfon bądź inne urządzenie obsługujące protokół HTTPS) podłączone do Internetu,
-
Przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producentów przeglądarki oraz systemu operacyjnego urządzenia z włączoną obsługą JavaScript i Cookies.
-
-
Połączenie telefoniczne z obsługą telefoniczną P. H. U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien możliwe jest przy pomocy dowolnego operatora udostępniającego na terenie Polski publiczne usługi telekomunikacyjne w rozumieniu ustawy z 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Minimalne wymagania techniczne połączenia telefonicznego to aparat telefoniczny wyposażony w tonowe wybieranie numerów.
IV. Zakres, warunki i zasady korzystania z Serwisu
-
Usługodawca zobowiązuje się do świadczeń na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta każdorazowo z chwilą korzystania Klienta z Serwisu lub w momencie składania zamówienia i wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji o usługach i promocjach Usługodawcy. W obu przypadkach umowa zawierana jest na czas nieoznaczony. W przypadku składania rezerwacji drogą telefoniczną umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą nawiązania kontaktu i zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
Usługodawca zastrzega prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Serwisu, zgodnie z zakresem i warunkami wynikającymi z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Stron.
-
.Aby móc korzystać z Funkcjonalności Serwisu Klient we własnym zakresie powinien uzyskać dostęp do komputera lub urządzenia przenośnego. Usługodawca nie jest dostawcą „Internetu” ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
-
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
-
niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,
-
korzystania z Serwisu zgodnie z przepisami prawa oraz Regulaminem
-
korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Usługodawcy,
-
korzystania z treści zamieszczonych w Serwisie jedynie w zakresie własnego użytku osobistego; wykorzystywanie w innym zakresie treści należących do Usługodawcy jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody.
-
-
Klient nie może podczas korzystania z Serwisu wykonywać działań, które są sprzeczne z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami.
-
Usługodawca może uniemożliwić klientowi dalsze korzystanie z Serwisu, w tym składanie Rezerwacji ze skutkiem natychmiastowym w wypadku działań lub zaniechań sprzecznych z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, na przykład poprzez uporczywą, kilkukrotną nieobecność w oznaczonym czasie i miejscu rezerwacji Usługi, uniemożliwiającą jej wykonanie.
-
Klient, który podczas składania Rezerwacji wyraził zgodę na otrzymywanie informacji o usługach i promocjach Usługodawcy lub w inny sposób udostępniony przez Usługodawcę zapisał się na Newsletter będzie otrzymywał Newsletter. Usługodawca decyduje o tym, w jakim terminie zostanie wysłany Newsletter. Klient może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania Newslettera, w szczególności poprzez kliknięcie odpowiedniego linku (odesłania internetowego do Serwisu) udostępnionego w Newsletterze.
-
Usługodawca nie inicjuje kontaktu telefonicznego z Klientem w celu przedstawienia oferty Serwisu. W celu zainicjowania kontaktu z Usługodawcą Klient powinien wykonać połączenie telefonicznie na numer +48 605 546 056.
-
W ramach funkcjonalności Serwisu Usługodawca może udostępniać komunikację za pośrednictwem komunikatorów opartych o łączność internetową lub telefoniczną w systemie GSM, w tym realizowaną przez automaty, przy czym Usługodawca nie inicjuje kontaktu za ich pośrednictwem.
V. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu1. Usługodawca podejmuje działania służące poprawnemu funkcjonowaniu Serwisu zgodnie z aktualną wiedzą techniczną i zobowiązuje się usuwać niezwłocznie wady lub przerwy w funkcjonowaniu Serwisu, jakie zostały zgłoszone przez Klientów.
2. Klient może powiadomić Usługodawcę o wszelkich wadach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu (Reklamacje Serwisu).
3. Klient może zgłaszać Reklamacje Serwisu na adres: P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien 86-022 Stronno ul. Topolowa 10 lub poprzez wiadomość e-mail na biuro@bezsmug.pl. Za datę złożenia Reklamacji Serwisu uznaje się datę jej nadania do Usługodawcy potwierdzoną stemplem pocztowym lub datę wysłania wiadomości e-mail.
4. Klient może złożyć Reklamację Serwisu w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym miały miejsce wady lub przerwy w funkcjonowaniu Serwisu. Reklamację Serwisu złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Usługodawca niezwłocznie powiadamia Klienta, co jednak nie uchybia możliwości dochodzenia przez Klienta roszczeń wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
5. W Reklamacji Serwisu Klient powinien podać następujące informacje: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia przyczyn Reklamacji Serwisu.
6. Usługodawca udzieli odpowiedzi na Reklamację Serwisu:
-
-
w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Konsumentów,
-
w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Klientów niebędących Konsumentami.
-
VI. Odpowiedzialność1.Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Serwisu przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.
2. Usługodawca zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Serwisu z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia techniczne i inne problemy, takie jak szybkość przesyłu danych sprzętu komputerowego, urządzenia końcowego, systemu teleinformatycznego oraz infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Serwisu.
4. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Serwisem.
VII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń1.Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
-
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą,
-
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
-
-
2.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl.
VIII. Spory1.Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą, a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
2. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą, a Klientem nie będącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy. Niniejszego postanowienia nie stosuje się do Klientów będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
IX. Newsletter (zapis na powiadomienia)
1.Klient może zapisać się na powiadomienia e-mail i/lub SMS poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie htpps://www.bezsmug.pl/zapis-na-powiadomienia
2.Klient może może w każdym momencie zrezygnować z otrzymywania określonych powiadomień mailowych poprzez kliknięcie w link (odesłanie internetowe do Serwisu) „anuluj subskrypcję” znajdujący się w treści każdej reklamowej wiadomości e-mail.
X. Rezerwacje1.Klient w Serwisie może złożyć Rezerwację Usługi, który następnie zostanie zrealizowana w wybranym przez klienta miejscu i terminie. Do czasu zawarcia Umowy sprzedaży w miejscu wykonania Usługi na Kliencie nie spoczywają żadne zobowiązania. Klient może w każdym momencie zrezygnować z Rezerwacji w każdym momencie przed upływem jej ważności. Rezerwację można złożyć:
-
-
-
-
za pomocą funkcjonalności Serwisu Kalendarz Rezerwacji,
-
poprzez wykonanie połączenia telefonicznego na numer +48 605 546 056 i zgłoszenie chęci skorzystania z Usługi w rozmowie telefonicznej,
-
-
-
2.Aby dokonać Rezerwacji poprzez Kalendarz Rezerwacji należy wybrać spośród dostępnych terminów, określić rodzaj usługi (ilość lub powierzchnia oraz rodzaj szklanych elementów przeznaczonych do mycia) oraz wskazać adres w którym ma być wykonana usługa.
3.Złożenie Rezerwacji możliwe jest po akceptacji Regulaminu.
4. Po złożeniu Rezerwacji Klient otrzymuje odpowiednią wiadomości e-mail oraz SMS, a w szczególności e-mail oraz SMS będący potwierdzeniem wpływu Rezerwacji potwierdzający wszystkie istotne elementy Rezerwacji.
5. Klient może anulować Rezerwację przed upływem terminu jej ważności. W tym celu należy wejść w link (odesłanie internetowe do Serwisu) „anuluj rezerwację” otrzymany w wiadomości e-mail lub SMS. Aby anulować rezerwację Klient może także nawiązać kontakt telefoniczny na numer +48 605 546 056.
6.Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. P. H. U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien korzysta ze zwolnienia z podatku VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9. ustawy o VAT (ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług).
7. W wypadku podania przez klienta niedokładnych danych, dotyczących na przykład ilości elementów do mycia lub ich powierzchni Usługodawca może dokonać korekty ceny na podstawie wykonanych na miejscu świadczenia Usługi pomiarów i obowiązującego cennika w dniu realizacji zlecenia. O fakcie tym klient zostanie poinformowany przed realizacją Usługi przez Usługodawcę z prośbą o potwierdzenie dalszej woli realizacji Usługi lub o anulowaniu.
8. Usługodawca umożliwia uiszczenie ceny w formie pobrania po wykonanej usłudze (gotówką, kartą lub BLIKIEM),
-
Usługodawca może świadczyć na rzecz Klienta nieodpłatne usługi polegające na informowaniu Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail i/lub SMS o bieżącym statusie Rezerwacji.
-
W celu realizacji Zamówienia Klient jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne dane umożliwiające ich realizację, tj. imię lub nazwa firmy, adres miejsca, w który ma zostać wykonana usługa (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, adres e-mail.
-
Rezerwacja zostanie dokonana pod warunkiem niezaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie składania zamówienia (takich jak niesprzyjająca pogoda uniemożliwiająca skuteczne mycie, działanie siły wyższej, problemy techniczne sprzętu itp.) W przypadku niemożliwości realizacji usługi w zarezerwowanym terminie klient zostanie poinformowany o alternatywnych dostępnych terminach z prośbą o potwierdzenie dalszej woli realizacji usługi lub o anulowaniu.
XI. Postanowienia końcowe
1.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.). Ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm). Ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). oraz Ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 24, poz. 83 z późn. zm.).
2.Aktualny Regulamin jest publikowany w Serwisie oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.
3.Regulamin w niniejszym brzmieniu wchodzi w życie z dniem 19 lipca 2023r.
Załącznik 1 – Dotyczy umów najmu sprzętu w sklepie internetowym
I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1.Wypożyczlania sprzętu BEZSMUG.PL prowadzona jest przez P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien, o numerze NIP 967 143 5994, o numerze REGON 386142620.
2.Niniejszy załącznik do regulaminu określa rodzaj, zakres oraz warunki świadczenia usługi przez Wypożyczalnię sprzętu. Ponadto nieniejszy załącznik do regulaminu stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość, w chwili złożenia i opłacenia zamówienia. Treść Załącznika w wypadku złożenia zamówienia, opłacenia go oraz akceptacji Regulaminu stanowi treść zawartej Umowy pomiędzy P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien a Najemcą.
3.Pojęcia używane w niniejszym załączniku są tożsame z pojęciami (Definicjami), używanymi w całym Regulaminie. Znaczenie poszczególnych pojęć można znaleźć w Regulaminie Serwsiu, pkt.1.1.
-
II. Zakres oraz zasady usługi najmu sprzętów.
- Cennik oraz dostępność poszczególnych oferowanych sprzętów dostępna jest w serwisie internetowym www.bezsmug.pl, a także dostępna jest w podsumowaniu w czasie składania zamówienia. Wynajmujący oświadcza, iż korzysta ze zwolnienia z podatku VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9. ustawy o VAT (ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług).
- Najemcą sprzętu nie może być osoba, która nie ukończyła 18 roku życia. Wypożyczalnia zastrzega sobie prawo do odmowy wynajęcia sprzętu w przypadku pojawienia się wątpliwości co do uzyskania pełnoletności przez Najemcę.
- Klient dokonuje rezerwacji sprzętu w Serwisie poprzez wybranie daty (zakresu dat) najmu, uzupełnienie danych oraz opłacenie zamówienia. Z chwilą opłacenia zamówienia następuje zawarcie umowy najmu.
- Potwierdzenie zawartej umowy najmu zostaje przekazane klientowi pocztą elektroniczną bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji.
- Dostawa. Klient ma możliwość dokonania wyboru formy dostawy pomiędzy odbiorem osobistym a przesyłką kurierską. a)Jeśli Klient wybierze odbiór osobisty, sprzęt zostanie wydany w miejscu wskazanym w formularzu, w określonym dniu, między godziną 7:30 – 8:00 w wypadku wybrania godziny 8 rano i między godziną 16:30 – 17:00 w wypadku wybrania godziny 17:00. b)Jeśli Klient wybierze dostawę kurierską Wypożyczalnia dołoży starań, aby przesyłka została dostarczona przed wybraną datą i godziną.
III. OBOWIĄZKI WYNAJMUJĄCEGO
1. Wynajmujący zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu sprawnego i umożliwiającego prawidłową eksploatację (sprzęt może posiadać niewielkie ślady użytkowania).
2. W wypadku dostawy poprzez wysyłkę kurierską wynajmujący zobowiązuje się do wysłania przed końcem okresu najmu opłaconego listu przewozowego, umożliwiającego dokonanie zwrotu;
IV. OBOWIĄZKI NAJEMCY
1.najemca zobowiązuje się do użytkowania sprzętu z należytą starannością i dokonania zwrotu w kompletnym stanie, w takim, w jakim sprzęt znajdował się w chwili wydania go;
2.najemca zobowiązuje się do zabezpieczenia sprzętu przed kradzieżą lub ewentualną jego utratą;
3.w razie awarii lub niesprawności sprzętu najemca zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić wynajmującego;
4.wypadku dostawy poprzez wysyłkę kurierską Najemca zobowiązuje się do dokonania zwrotu poprzez pozostawienie go w dowolnym PaczkoPunkcie InPost nie później niż w następnym dniu roboczym po zakończonym okresie najmu (sprzęt nie zwrócony w terminie zostaje zgłoszony Policji jako skradziony);
5.w wypadku dostawy poprzez wysyłkę kurierską Najemca zobowiązuje się do wydania sprzętu zapakowanego w to samo opakowanie, w którym sprzęt został doręczony oraz wydrukowania i naklejenia listu przewozowego (zostanie wysłany w wiadomości e-mail od Wynajmującego)
V.Prawa najemcy:
1.Najemcy do dnia rozpoczęcia okresu najmu przysługuje prawo do wypowiedzenia zawartej umowy, poprzez wysłanie wiadomości na adres biuro@bezsmug.pl Jeśli do dnia otrzymania Wypowiedzenia umowy przez Wynajmującego sprzęt zostanie wysłany Najemca poniesie koszt dostawy i otrzyma zwrot kosztów usługi najmu w terminie do 14 dni. Jeśli do czasu otrzymania wypowiedzenia umowy przez Wynajmującego sprzęt nie zostanie wysłany, Najemca otrzyma pełny zwrot poniesionych kosztów wraz z opłatą za przesyłkę kurierską w terminie do 14 dni. Jeśli wypowiedzenie umowy zostanie złożone po wysłaniu sprzętu, najemca poniesie koszty dostawy oraz proporcjonalny koszt wykorzystanego okresu najmu.
2. W wypadku korzystania z dostawy kurierskiej i dostarczenia sprzętu przez Wynajmującego po umówionym terminie Najemca otrzyma proporcjonalny zwrot kosztów niewykorzystanego okresu najmu w terminie do 14 dni. W takim wypadku Najemca uzyskuje prawo do wypowiedzenia umowy i otrzymania równowartości poniesionych kosztów wraz z opłatą za przesyłkę kurierską w terminie do 14 dni.
3. Wszelkie reklamacje odnośnie wykonania usługi najmu mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@bezsmug.pl.
VI. Postanowienia końcowe
1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Załącznikiem do Regulaminu odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli którekolwiek z postanowień zostanie uznane za nieważne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień w nim zawartych.
2. Niniejszy załącznik do Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień klientów, będących jednocześnie Konsumentami, gdy uprawnienia te przysługują na mocy powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Gdy w sprzeczności ze sobą stoją postanowienia niniejszego załącznika do Regulaminu i powszechnie obowiązujące przepisy prawa, pierwszeństwo mają te przepisy.
3 Wypożyczalnia zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian treści niniejszego załącznika do Regulaminu oraz informowania o wprowadzonych zmianach poprzez publikacje zaktualizowanego załącznika do regulaminu w Serwisie.
4. Niniejszy załącznik do Regulaminu wchodzi w życie w dniu 19.07.2023r.