Regulamin serwisu internetowego www.bezsmug.pl

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – (1)osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym jeśli ta osoba nie ukończyła 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także (2) osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać z Serwisu.

  2. Konsument – Klient który dokonuje z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej w bezpośredni sposób z jego działalnością zawodową lub gospodarczą.

  3. Newsletter – informacja handlowa przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Usługodawcy udostępniana przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu.

  4. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

  5. Rezerwacja – oświadczenie woli Klienta, składane za pośrednictwem Serwisu, w tym za pośrednictwem połączenia telefonicznego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży w oznaczonym czasie i miejscu.

  6. Serwis – ogół funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę w domenie bezsmug.pl.

  7. Kalendarz Rezerwacji – funkcjonalność Serwisu, za pośrednictwem której można złożyć Rezerwację (zarezerwować wybraną usługę w oznaczonym czasie i miejscu).

  8. Strona – Usługodawca i Klient, o ile Regulamin nie stanowi inaczej.

  9. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

  10. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży usług w rozumieniu ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm)., zawierana pomiędzy Usługodawcą, a Klientem bez korzystania ze środków porozumiewania się na odległość w miejscu wykonania usługi wskazanym przez klienta podczas dokonywania rezerwacji.

  11. Usługodawca – P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien, ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620

  12. Formularz kontaktowy – formularz umożliwiający Klientowi kontakt z Usługodawcą dostępny pod adresem https://www.bezsmug.pl/formularz-kontaktowy/

  13. Funkcjonalność – zdolność Treści cyfrowej do  pełnienia swojej funkcji z uwzględnieniem jej przeznaczenia.

  14. Wypożyczalnia, Wynajmujący – P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien, ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620 świadcząc usługi najmu

  15. Najemca- Klient zawierający umowę o najem z Wypożyczalnią

II. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Serwisu. Serwis umożliwia Klientom:

    1. informowanie o oferowanych usługach oraz obowiązującym cenniku przez P.H.U Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien  ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620 

    2. dokonywanie Rezerwacji przez Klienta

    3. komunikację dotyczącą Usług z P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien ul. Topolowa 10, 86-022 Stronno o numerze NIP 9671435994, o numerze REGON 386142620

    4. zarządzanie danymi osobowymi podanymi w trakcie składania rezerwacji – edycja odbywa się po kliknięciu w link (odesłanie internetowe do Serwisu) otrzymany w wiadomości e-mail lub sms z potwierdzeniem Rezerwacji),

    5. powiadamianie o statusie Rezerwacji (poprzez wiadomości e-mail lub SMS),

    6. kontrolowanie i zarządzanie Rezerwacjami – edycja danych odbywa się po kliknięciu w link (odesłanie internetowe do Serwisu) otrzymany w wiadomości e-mail lub sms z potwierdzeniem Rezerwacji),

  2. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługujących Konsumentom na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.). oraz ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm).

  3. Regulamin obowiązuje również Klientów, którzy Rezerwacji dokonali korzystając z obsługi telefonicznej. Klienci tacy otrzymają wszelkie informacje oraz dostęp do Regulaminu tak jak Klienci Serwisu.

  4. Korzystanie przez Klienta Serwisu poprzez połączenie telefoniczne związane jest z koniecznością poniesienia przez Klienta kosztów połączenia. Opłaty za koszty połączenia nie są pobierane przez Usługodawcę, ale przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu Ustawy z 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)., z których korzysta Klient. Koszt połączeń naliczany jest według taryf operatora usług telekomunikacyjnych, z których korzysta Klient. Opłata dla Klienta za połączenie z numerem telefonicznym udostępnianym przez Usługodawcę do kontaktu z Klientem, w tym w celu składania Rezerwacji nie jest wyższa niż opłata za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług telekomunikacyjnych, z którego korzysta Klient, w szczególności nie są to tzw. numery premium.

  5. O ile inne postanowienia Regulaminu nie stanowią inaczej, prawa wyłączne do treści udostępnianych w Serwisie, w szczególności prawa autorskie, oznaczenia Serwisu, znaki towarowe Usługodawcy oraz inne prawa własności intelektualnej podlegają ochronie prawnej i przysługują ich właścicielom, Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Korzystanie z wszelkich treści udostępnianych w Serwisie, w szczególności ich powielanie i rozpowszechnianie, dozwolone jest jedynie w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności w ramach dozwolonego użytku osobistego.

  6. Klienci mogą w każdym czasie, bez ponoszenia kosztów uzyskać dostęp do Regulaminu za pośrednictwem linku (odesłania internetowego) zamieszczonego na stronie Serwisu oraz sporządzić jego wydruk.


III. Warunki techniczne

  1. Korzystanie z Serwisu możliwe jest jeśli system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient spełnia następujące, minimalne wymagania techniczne:

    1. Urządzenie (komputer, laptop, tablet, smartfon bądź inne urządzenie obsługujące protokół HTTPS) podłączone do Internetu,

    2. Przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producentów przeglądarki oraz systemu operacyjnego urządzenia z włączoną obsługą JavaScript i Cookies.

  2. Połączenie telefoniczne z obsługą telefoniczną P. H. U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien możliwe jest przy pomocy dowolnego operatora udostępniającego na terenie Polski publiczne usługi telekomunikacyjne w rozumieniu ustawy z 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Minimalne wymagania techniczne połączenia telefonicznego to aparat telefoniczny wyposażony w tonowe wybieranie numerów.


IV. Zakres, warunki i zasady korzystania z Serwisu

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczeń na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.

  2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta każdorazowo z chwilą korzystania Klienta z Serwisu lub w momencie składania zamówienia i wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji o usługach i promocjach Usługodawcy. W obu przypadkach umowa zawierana jest na czas nieoznaczony. W przypadku składania rezerwacji drogą telefoniczną umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą nawiązania kontaktu i zawierana jest na czas nieoznaczony.

    1. Usługodawca zastrzega prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Serwisu, zgodnie z zakresem i warunkami wynikającymi z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Stron.

    2. .Aby móc korzystać z Funkcjonalności Serwisu Klient we własnym zakresie powinien uzyskać dostęp do komputera lub urządzenia przenośnego. Usługodawca nie jest dostawcą „Internetu” ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).

    3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

      1. niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,

      2. korzystania z Serwisu zgodnie z przepisami prawa oraz Regulaminem

      3. korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Usługodawcy,

      4. korzystania z treści zamieszczonych w Serwisie jedynie w zakresie własnego użytku osobistego; wykorzystywanie w innym zakresie treści należących do Usługodawcy jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody.

    4. Klient nie może podczas korzystania z Serwisu wykonywać działań, które są sprzeczne z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami.

    5. Usługodawca może uniemożliwić klientowi dalsze korzystanie z Serwisu, w tym składanie Rezerwacji ze skutkiem natychmiastowym w wypadku działań lub zaniechań sprzecznych z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, na przykład poprzez uporczywą, kilkukrotną nieobecność w oznaczonym czasie i miejscu rezerwacji Usługi, uniemożliwiającą jej wykonanie.

    6. Klient, który podczas składania Rezerwacji wyraził zgodę na otrzymywanie informacji o usługach i promocjach Usługodawcy lub w inny sposób udostępniony przez Usługodawcę zapisał się na Newsletter będzie otrzymywał Newsletter. Usługodawca decyduje o tym, w jakim terminie zostanie wysłany Newsletter. Klient może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania Newslettera, w szczególności poprzez kliknięcie odpowiedniego linku (odesłania internetowego do Serwisu) udostępnionego w Newsletterze.

    7. Usługodawca nie inicjuje kontaktu telefonicznego z Klientem w celu przedstawienia oferty Serwisu. W celu zainicjowania kontaktu z Usługodawcą Klient powinien wykonać połączenie telefonicznie na numer +48 605 546 056.

    8. W ramach funkcjonalności Serwisu Usługodawca może udostępniać komunikację za pośrednictwem komunikatorów opartych o łączność internetową lub telefoniczną w systemie GSM, w tym realizowaną przez automaty, przy czym Usługodawca nie inicjuje kontaktu za ich pośrednictwem.


    V. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu

    1. Usługodawca podejmuje działania służące poprawnemu funkcjonowaniu Serwisu zgodnie z aktualną wiedzą techniczną i zobowiązuje się usuwać niezwłocznie wady lub przerwy w funkcjonowaniu Serwisu, jakie zostały zgłoszone przez Klientów.

    2. Klient może powiadomić Usługodawcę o wszelkich wadach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu (Reklamacje Serwisu).

    3. Klient może zgłaszać Reklamacje Serwisu na adres: P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien 86-022 Stronno ul. Topolowa 10 lub poprzez wiadomość e-mail na biuro@bezsmug.pl. Za datę złożenia Reklamacji Serwisu uznaje się datę jej nadania do Usługodawcy potwierdzoną stemplem pocztowym lub datę wysłania wiadomości e-mail.

    4. Klient może złożyć Reklamację Serwisu w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym miały miejsce wady lub przerwy w funkcjonowaniu Serwisu. Reklamację Serwisu złożoną po upływie terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Usługodawca niezwłocznie powiadamia Klienta, co jednak nie uchybia możliwości dochodzenia przez Klienta roszczeń wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa.

    5. W Reklamacji Serwisu Klient powinien podać następujące informacje: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia przyczyn Reklamacji Serwisu.

    6. Usługodawca udzieli odpowiedzi na Reklamację Serwisu:

      1. w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Konsumentów,

      2. w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania – dotyczy Klientów niebędących Konsumentami.


    VI. Odpowiedzialność

    1.Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Serwisu przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.

    2. Usługodawca zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Serwisu z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.

    3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia techniczne i inne problemy, takie jak szybkość przesyłu danych sprzętu komputerowego, urządzenia końcowego, systemu teleinformatycznego oraz infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Serwisu.

    4. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Serwisem.


    VII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    1.Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

        1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,

        2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą,

        3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

    2.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl.


    VIII. Spory

    1.Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą, a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

    2. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą, a Klientem nie będącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy. Niniejszego postanowienia nie stosuje się do Klientów będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    IX. Newsletter (zapis na powiadomienia)

    1.Klient może zapisać się na powiadomienia  e-mail i/lub SMS poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie htpps://www.bezsmug.pl/zapis-na-powiadomienia

    2.Klient może może w każdym momencie zrezygnować z otrzymywania określonych powiadomień mailowych poprzez kliknięcie w link (odesłanie internetowe do Serwisu) „anuluj subskrypcję” znajdujący się w treści każdej reklamowej wiadomości e-mail.


    X. Rezerwacje

    1.Klient w Serwisie może złożyć Rezerwację Usługi, który następnie zostanie zrealizowana w wybranym przez klienta miejscu i terminie. Do czasu zawarcia Umowy sprzedaży w miejscu wykonania Usługi na Kliencie nie spoczywają żadne zobowiązania. Klient może w każdym momencie zrezygnować z Rezerwacji w każdym momencie przed upływem jej ważności. Rezerwację można złożyć:

          1. za pomocą funkcjonalności Serwisu Kalendarz Rezerwacji,

          2. poprzez wykonanie połączenia telefonicznego na numer +48 605 546 056 i zgłoszenie chęci skorzystania z Usługi w rozmowie telefonicznej,

    2.Aby dokonać Rezerwacji poprzez Kalendarz Rezerwacji należy wybrać spośród dostępnych terminów, określić rodzaj usługi (ilość lub powierzchnia oraz rodzaj szklanych elementów przeznaczonych do mycia) oraz wskazać adres w którym ma być wykonana usługa.

    3.Złożenie Rezerwacji możliwe jest po akceptacji Regulaminu.

    4. Po złożeniu Rezerwacji Klient otrzymuje odpowiednią wiadomości e-mail oraz SMS, a w szczególności e-mail oraz SMS będący potwierdzeniem wpływu Rezerwacji potwierdzający wszystkie istotne elementy Rezerwacji.

    5. Klient może anulować Rezerwację przed upływem terminu jej ważności. W tym celu należy wejść w link (odesłanie internetowe do Serwisu) „anuluj rezerwację” otrzymany w wiadomości e-mail lub SMS. Aby anulować rezerwację Klient może także nawiązać kontakt telefoniczny na numer +48 605 546 056.

    6.Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. P. H. U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien korzysta ze zwolnienia z podatku VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9. ustawy o VAT (ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług).

    7. W wypadku podania przez klienta niedokładnych danych, dotyczących na przykład ilości elementów do mycia lub ich powierzchni Usługodawca może dokonać korekty ceny na podstawie wykonanych na miejscu świadczenia Usługi pomiarów i obowiązującego cennika w dniu realizacji zlecenia. O fakcie tym klient zostanie poinformowany przed realizacją Usługi przez Usługodawcę z prośbą o potwierdzenie dalszej woli realizacji Usługi lub o anulowaniu.

    8. Usługodawca umożliwia uiszczenie ceny w formie pobrania po wykonanej usłudze (gotówką, kartą lub BLIKIEM),

    1. Usługodawca może świadczyć na rzecz Klienta nieodpłatne usługi polegające na informowaniu Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail i/lub SMS o bieżącym statusie Rezerwacji.

    2. W celu realizacji Zamówienia Klient jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne dane umożliwiające ich realizację, tj. imię lub nazwa firmy, adres miejsca, w który ma zostać wykonana usługa (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, adres e-mail.

    3. Rezerwacja zostanie dokonana pod warunkiem niezaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie składania zamówienia (takich jak niesprzyjająca pogoda uniemożliwiająca skuteczne mycie, działanie siły wyższej, problemy techniczne sprzętu itp.) W przypadku niemożliwości realizacji usługi w zarezerwowanym terminie klient zostanie poinformowany o alternatywnych dostępnych terminach z prośbą o potwierdzenie dalszej woli realizacji usługi lub o anulowaniu.

      XI. Postanowienia końcowe

      1.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.). Ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm). Ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). oraz Ustawz 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 24, poz. 83 z późn. zm.).

      2.Aktualny Regulamin jest publikowany w Serwisie oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.

      3.Regulamin w niniejszym brzmieniu wchodzi w życie z dniem 19 lipca 2023r.

    Załącznik 1 – Dotyczy umów najmu sprzętu w sklepie internetowym

    I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

    1.Wypożyczlania sprzętu BEZSMUG.PL prowadzona jest przez P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien, o numerze NIP 967 143 5994, o numerze REGON 386142620.

    2.Niniejszy załącznik do regulaminu określa rodzaj, zakres oraz warunki świadczenia usługi przez Wypożyczalnię sprzętu. Ponadto nieniejszy załącznik do regulaminu stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość, w chwili złożenia i opłacenia zamówienia. Treść Załącznika w wypadku złożenia zamówienia, opłacenia go oraz akceptacji Regulaminu stanowi treść zawartej Umowy pomiędzy P.H.U. Dawid Cyza BezSmug Mycie Okien a Najemcą.

    3.Pojęcia używane w niniejszym załączniku są tożsame z pojęciami (Definicjami), używanymi w całym Regulaminie. Znaczenie poszczególnych pojęć można znaleźć w Regulaminie Serwsiu, pkt.1.1.

II. Zakres oraz zasady usługi najmu sprzętów.

  1. Cennik oraz dostępność poszczególnych oferowanych sprzętów dostępna jest w serwisie internetowym www.bezsmug.pl, a także dostępna jest w podsumowaniu w czasie składania zamówienia. Wynajmujący oświadcza, iż korzysta ze zwolnienia z podatku VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9. ustawy o VAT (ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług).
  1. Najemcą sprzętu nie może być osoba, która nie ukończyła 18 roku życia. Wypożyczalnia zastrzega sobie prawo do odmowy wynajęcia sprzętu w przypadku pojawienia się wątpliwości co do uzyskania pełnoletności przez Najemcę.
  1. Klient dokonuje rezerwacji sprzętu w Serwisie poprzez wybranie daty (zakresu dat) najmu, uzupełnienie danych oraz opłacenie zamówienia. Z chwilą opłacenia zamówienia następuje zawarcie umowy najmu.
  1. Potwierdzenie zawartej umowy najmu zostaje przekazane klientowi pocztą elektroniczną bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji.
  1. Dostawa. Klient ma możliwość dokonania wyboru formy dostawy pomiędzy odbiorem osobistym a przesyłką kurierską. a)Jeśli Klient wybierze odbiór osobisty, sprzęt zostanie wydany w miejscu wskazanym w formularzu, w określonym dniu, między godziną 7:30 – 8:00 w wypadku wybrania godziny 8 rano i między godziną 16:30 – 17:00 w wypadku wybrania godziny 17:00. b)Jeśli Klient wybierze dostawę kurierską Wypożyczalnia dołoży starań, aby przesyłka została dostarczona przed wybraną datą i godziną.

III. OBOWIĄZKI WYNAJMUJĄCEGO
1. Wynajmujący zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu sprawnego i umożliwiającego prawidłową eksploatację (sprzęt może posiadać niewielkie ślady użytkowania).
2. W wypadku dostawy poprzez wysyłkę kurierską wynajmujący zobowiązuje się do wysłania przed końcem okresu najmu opłaconego listu przewozowego, umożliwiającego dokonanie zwrotu;
IV. OBOWIĄZKI NAJEMCY
1.najemca zobowiązuje się do użytkowania sprzętu z należytą starannością i dokonania zwrotu w kompletnym stanie, w takim, w jakim sprzęt znajdował się w chwili wydania go;
2.najemca zobowiązuje się do zabezpieczenia sprzętu przed kradzieżą lub ewentualną jego utratą;
3.w razie awarii lub niesprawności sprzętu najemca zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić wynajmującego;
4.wypadku dostawy poprzez wysyłkę kurierską Najemca zobowiązuje się do dokonania zwrotu poprzez pozostawienie go w dowolnym PaczkoPunkcie InPost nie później niż w następnym dniu roboczym po zakończonym okresie najmu (sprzęt nie zwrócony w terminie zostaje zgłoszony Policji jako skradziony);
5.w wypadku dostawy poprzez wysyłkę kurierską Najemca zobowiązuje się do wydania sprzętu zapakowanego w to samo opakowanie, w którym sprzęt został doręczony oraz wydrukowania i naklejenia listu przewozowego (zostanie wysłany w wiadomości e-mail od Wynajmującego)
 
V.Prawa najemcy:
1.Najemcy do dnia rozpoczęcia okresu najmu przysługuje prawo do wypowiedzenia zawartej umowy, poprzez wysłanie wiadomości na adres biuro@bezsmug.pl Jeśli do dnia otrzymania Wypowiedzenia umowy przez Wynajmującego sprzęt zostanie wysłany Najemca poniesie koszt dostawy i otrzyma zwrot kosztów usługi najmu w terminie do 14 dni.  Jeśli do czasu otrzymania wypowiedzenia umowy przez Wynajmującego sprzęt nie zostanie wysłany, Najemca otrzyma pełny zwrot poniesionych kosztów wraz z opłatą za przesyłkę kurierską w terminie do 14 dni. Jeśli wypowiedzenie umowy zostanie złożone po wysłaniu sprzętu, najemca poniesie koszty dostawy oraz proporcjonalny koszt wykorzystanego okresu najmu.
2. W wypadku korzystania z dostawy kurierskiej i dostarczenia sprzętu przez Wynajmującego po umówionym terminie Najemca otrzyma proporcjonalny zwrot kosztów niewykorzystanego okresu najmu w terminie do 14 dni. W takim wypadku Najemca uzyskuje prawo do wypowiedzenia umowy i otrzymania równowartości poniesionych kosztów wraz z opłatą za przesyłkę kurierską w terminie do 14 dni.
3. Wszelkie reklamacje odnośnie wykonania usługi najmu mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@bezsmug.pl.
 
VI. Postanowienia końcowe
1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Załącznikiem do Regulaminu odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli którekolwiek z postanowień zostanie uznane za nieważne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień w nim zawartych.
2. Niniejszy załącznik do Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień klientów, będących jednocześnie Konsumentami, gdy uprawnienia te przysługują na mocy powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Gdy w sprzeczności ze sobą stoją postanowienia niniejszego załącznika do Regulaminu i powszechnie obowiązujące przepisy prawa, pierwszeństwo mają te przepisy. 
3 Wypożyczalnia zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian treści niniejszego załącznika do Regulaminu oraz informowania o wprowadzonych zmianach poprzez publikacje zaktualizowanego załącznika do regulaminu w Serwisie.
4. Niniejszy załącznik do Regulaminu wchodzi w życie w dniu 19.07.2023r.